Ant laisvų apsukos 1100

donatas_s

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by donatas_s »

Ir? 500 krenta anrt dujų? Pas mus tas pats, svarbu negęsta. O ant benzino šalta užkūrus palaiko apie 200., po to mažina iki 1500, ir po to apšilus stabiliai laiko apie 900-1100.
zhaibass

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by zhaibass »

donatas_s wrote:Ir? 500 krenta anrt dujų? Pas mus tas pats, svarbu negęsta. O ant benzino šalta užkūrus palaiko apie 200., po to mažina iki 1500, ir po to apšilus stabiliai laiko apie 900-1100.
Pulsuoja apie 500 ant dujų ir gęsta, o ant benzo krenta apsukos iškart ant 0..
donatas_s

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by donatas_s »

Dėl dujų vienas atvejis, bandyti reguliuoti reduktorių, o dėl benzo reiktu žiūrėti MAF ir laisvos eigos vožtuvą ar dirbą.
Last edited by donatas_s on 2013 01 04 , 00:02, edited 1 time in total.
makdakas

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by makdakas »

Laisvos eigos vožtuvas žiūrėt reikia. Gal dar koks MAF irgi grybauja, dėl dujų tai gal irgi reik pas dujininkus vežt. Viskas kai susiveda į vieną ir gaunas tokios drastiškos problemos. Ir dar spėju dujos netiesioginės, ane? :D
makdakas

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by makdakas »

donatas_s wrote:Dėl dujų vienas atvejis, bandyti reguliuoti reduktorių, o dėl dujų reiktu žiūrėti MAF ir laisvos eigos vožtuvą ar dirbą.
Kol aš parašiau, Donatas tą patį spėjo parašyt :D Telepatija :tipo:
donatas_s

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by donatas_s »

Dar vienas variantas, išsivalyk dujų redultorių, jo apačioje yra toks varžtas, jį reik atsukti ir išleisti viską kas ten susikaupę, ten išbėgs toks baisiai smirdantis skystis, tai iš principo yra medžiaga kuri į dujas maišoma dėl kvapo, o žiemos metu ten dar nusėda ir kažkiek butano, kuris kaip žinia žiema blogiau garuoja, dėl to gaunasi dar toks efektas, kad kai gerokai spustelna šalčiai, atrodo kad dujų užsipilame nemažai, bet jos kažkaip greit baigias neįprastai, o tai kaltas būna, kad propanas išgaruoja geriau, o dujų balione lieka skysta butanas, kuris garuoti jau nebenori prie gero minuso.
Tad reduktorių reikia profilaktiškai karts nuo karto išvalyti, tik jį atsukdamas nevartyk, nes visas tas velnias subėgs į jį ir turėsi problemų. Mes kai keitėm variklį prieš metus, redultorių neišvalę apvertę palikom, po to ilgai reikėjo laiko, kol jis ten prasivalė, ant dujų visai nenorėjo gražiai dirbti...
zhaibass

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by zhaibass »

makdakas wrote:Laisvos eigos vožtuvas žiūrėt reikia. Gal dar koks MAF irgi grybauja, dėl dujų tai gal irgi reik pas dujininkus vežt. Viskas kai susiveda į vieną ir gaunas tokios drastiškos problemos. Ir dar spėju dujos netiesioginės, ane? :D
Kaip suprantu tas MAF yra toks metalinis, tarp guminių storų šlangų?
donatas_s

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by donatas_s »

Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
zhaibass

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by zhaibass »

donatas_s wrote:Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
Apie tą patį galvojam, o tai kaip jį reikia praplaut?
vilius
Moderatorius
Posts: 1293
Joined: 2009 07 30 , 20:12
Vardas/Pavardė:: Vilius
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Pilka
Vairuoja nuo: 2006
Location: Mažeikiai
Contact:

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by vilius »

zhaibass wrote:
donatas_s wrote:Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
Apie tą patį galvojam, o tai kaip jį reikia praplaut?
Yra specialus maf cleaner flakoneliai. As asmeniskai valiau su benzinu ir su ausu krapstuku :) tik reikia laaaabai atsargiai, kad nesugadinti pacio sensoriaus
mondeo mk1 93 1,8 B/D Vyšnia (sudužo)
escort mk6 93 1,4 B/D Vyšnia (parduota)
mondeo mk1 95 2.0 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk2 97 1,8 B/D Mėlyna (parduota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 85 kw pilka (paruota)
mondeo mk3 2001 2.0 TDDI 66 kw pilka (šeimos)
mondeo mk3 2001 2.0 duratec 107kw balta (parduota)
mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 85kw mėlyna (parduota)
Opel Vectra C 2007 1.9 CDTI 88kw pilka
zhaibass

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by zhaibass »

vilius wrote:
zhaibass wrote:
donatas_s wrote:Ko gero, jungiasi į jį tokia plati fiškė, stovi jis ant oro įsiurbimo tiesiai už oro filtro.
Apie tą patį galvojam, o tai kaip jį reikia praplaut?
Yra specialus maf cleaner flakoneliai. As asmeniskai valiau su benzinu ir su ausu krapstuku :) tik reikia laaaabai atsargiai, kad nesugadinti pacio sensoriaus
O jei tą MAF išvis atjungčiau?
Valdelis
Klubo valdyba
Posts: 1734
Joined: 2007 05 06 , 16:57
Vardas/Pavardė:: Valdas
Lytis: Vyras
Gamybos metai: 2005
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2007
Location: Vilnius
Contact:

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by Valdelis »

Jie MAF atjungsi masina vaziuos avariniu rezimu!
zhaibass

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by zhaibass »

Valdelis wrote:Jie MAF atjungsi masina vaziuos avariniu rezimu!
Koks tas avarinis rėžimas?
donatas_s

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by donatas_s »

Toks, kad kompiuteris įjungs avarinį režimą, jo metu mašina važiuot važiuos, bet prastai ir svarbiausia neekonomiškai, valgis kur kas didesnį kuro kiekį.
makdakas

Re: Ant laisvų apsukos 1100

Post by makdakas »

Nekylo mintis už kokį dvacoką pasidaryt kompiuterinę diagnostiką ir vsio? Galva būtų rami ir daug maž žinotum kur ieškot problemos, nereiktų čia visiem pasitelkus intuiciją spėliot. Kiek žinau benzininėm mondėm kompas nemažai gali parodyt, ne taip kaip dyzeliukui. Taip pat MAF gali pasitikrint ir pats pasinaudojęs testeriu ir autodatoj pateikiamomis varžomis atarp atitinkamų fiškės kontaktų.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest