Page 1 of 19

Sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 16 , 21:50
by Pauliusz
sveiki tai vat susiduriau su tokia beda, ryte (arba ilga laika pasistovejas) labai sunkiai kuriasi variklis, siandien is kokio trecio karto tik uzkuriau, kuriant atrodo kad negauna kuro, spaudineju gaza tada bando griebti, kai jau atrodo kad variklis uzsivede ir spaudziant gaza apsukos sukeli iki 1-1,5, atleidus rakteli jis tiesiog uzgesta, kame gali buti beda? gal kuro filtras?

P.S zvakes pakeistos pries keleta dienu sudetos bosch zvakes

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 17 , 14:22
by velnys007
na tai bandyk ta kuro filtra keist tikrink ar kuras ateina iki siurblio, oro paziuret ar nera labai nesvarus,

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 19 , 11:51
by Vycka
Mano pastebejimai siuo klausimu:
1. turi buti stiprus akumas sioms mondems,nemaziau 70 ah.
2. kuras megsta nuteketi atgal kai masina pastovi (del Lucas filtro kasetes nesandarumo,slanguciu,atgalinio voztuvelio siurblyje)-reikia susitvarkyti paciam ar geram garaziuky.
3. variklio alyva 5w30 palengvina uzkurima(ir mazina kuro sanaudas dar)
Uzkurimo tachnika kuria as naudoju:
nuspausta sankaba, 2 kart pakaitintos zvakes, kai pradeda dirbti-duodi gazu ir pakeli apsukas iki 2000,po keleto sekundziu viskas ok.

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 19 , 12:12
by Algis
Negalima isalusiam varikliui uzsivedus kelti apsukas kol neissijungs zvakes.Uzpylus 5w-30 pavasari reiks keisti nes su dyzeliu aukstesne kaip +10 silumos negalima vazineti su sia alyva.

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 19 , 14:06
by Valdelis
Joa geras pastebejimas addictive ;) 70AH yra talpa... jei gerai pamenu 1.8 TD gamintojas rekomenduoja apie 640-750 A. (atidavimo srove). Ta atidavimo srove dyzeliui tikrai labai svarbi kadangi dyzelis uzsiveda ne nuo kibirksties kaip benzinas o nuo suspaudimo. Kuo greiciau prasuks varikli tuo didesne tikimybe kad variklis uzsives... AH - talpa didele yra gerai todel, kad gali ilgiau sukti varikli... akumuliatorius ilgiau neissikraus... Taciau per dideles talpos akumuliatorius velgi nera gerai, kadangi generatorius nebus pajegus ji pilnai ikrauti ir nebus isnaudojamos jo galimybes :)

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 19 , 17:51
by Valdelis
gedas22 wrote:2 kartus kaitinant tik zvakes greiciau nusprogsta
irgi kiek teko girdeti patartina pakaitinus viena karta prasukti varikli bent truputi ir tuomet vel pakaitinti antra karta :)

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 19 , 18:42
by gedas22
dyzelis dirba neritmingai jei i cilindrus patenka nepakankamai ikaites oras motoras ilgai trukcioja nepasiekia galios taigi kad dyzelis uzsidegtu turi buti tinkamas slegis ir temperatura kuo tolygesnis oro ir dyzelio misinys paprastos zvakesiki 1000c o naujesnes kartos turincios keramikini kaitinamaji elementa iki1300c kaizvake veukia ilgiau nei varikliui reikia uzvesti degimo kameroje palaikoma didesne temperatura tada dyzelis geriau sudega dirba tolygiai maziau dumina kuo aukstesne temperatura degimo kameroje tuo geriau sudega ipurkstas kuras

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 19 , 19:13
by Valdelis
na siaip pas dyzelius tai visus zvakes veikia is uzvedus dar tam tikra laika... nezinau kiek ten tu sekundziu taciau tikrai veikia... galima elementariai paklausyti ijungus degima ir uzgesus lemputems (pakaitinimo) neveskit o idemiai klausykit po keliu ar keliolikos sekundziu isgirsit kaip rele kauksteli, tuomet zvakes issijungia.
PS. cia irgi geresnio uzvedimo privalumas, luktelt kol isjungia zvakes... tuomet akumuliatorius nenaudoja tike daug sroves ir lieka didesne galia startetio sukimui

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 19 , 20:06
by Raime
bandziau paziureti kiek laiko veikia pakaitinimas,zodziu uzgesus paneleje lemputei itampa dar pasiduoda i zvakes panasiai 5 sekundes,tai as pries uzkurima uzgesus lempyckei palaukiu kokias 5 s ir tik tada kuriu masiniuka :D

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 21 , 10:27
by Valdelis
Vycka wrote:Del talpos ar sroves stiprumo-tai aisku,tik nebutina smulkmeniskai kabintis prie zodziu (cia pastaba Addictive).
Kita vertus sutinku kad reikia susitvarkyti kuro sistema,kad nereiktu gazuoti salto variklio.
Du kartus pakaitinamos zvakes-daugelio naudojama technika ir veiksminga.
5w30 tepalai fordo yra rekomenduojami endura-de varikliui nuo 98 metu.
Taip rekomenduojama, taciau ne su tokia rida kuri dabar yra automobilyje... Tepalai tikrai tokiai masinai per skysti bus, jei gerokai pavazeves variklis geriau pilk pusiau sintetinius ir nesuk sau galvos :)

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 21 , 16:45
by Algis
algiss wrote:gali nesikurti ir del kiauru purstuku voztuveliu - nesukelia slegimo sistemoje.
Sugalvojai kazkoki neaisku gedima.
Cia isskleistas purkstukas,kur tie voztuveliai :?
http://img109.imageshack.us/img109/189/picture788.jpg

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 23 , 21:25
by Algis
ricardasdd wrote:100 % parėjo forsunkės, sveikinu:)
Sitie purkstukai nekelia problemu.Per paskutinius metus tik viena uzsilenkusi purkstuka keiciau.Variklis dirbo girdejosi uz puse kilometro.

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 24 , 18:50
by Algis
Sie varikliai dauk praeina.Iki puse milijono neapsimoka nei vargintis su kompresijos matavimais.Maniske dabar kur vazineju prabegus virs 600000 km.Buvau nuemes galva,nes pirkau su trukusiu dirzu,dar matosi honingacija.

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 29 , 13:34
by osvaldune
tai va, man ir tokia problema iskilo siandien ryte, neuzkuriau...bande kabinti kabinti bet nieko apsukos ant 0 taip ir liko ir ant galo dar akumas pradejo cypti, tai dbr tikriausiai akuma reik kraut?galvoju gal dar reik paspaudinet ta mygtuka kur ant kuro siurblio yra, kad prisisiurbtu, nes jis dbr minkstas..ar nuo jo niekas cia nepriklauso? kaip cia padaryt butu geriau dabar???

Re: sunkiai kuriasi ryte

Posted: 2012 01 29 , 13:43
by Algis
Ne ant kuro siurblio o ant filtro.Neuzpompavai ir neuzvedei.