Termostato keitimas mk2
Re: termostato keitimas mk2
Kaip nera problemu, puse dyzeliu ziema per šalčius neužsikuria.
Re: termostato keitimas mk2
tai laikas tvarkyt tada draugo monde sutvarkius keresi prie bet kokio salcio.
Prie to pacio. Nesisuka ventiliatorius radiatoriaus. Kurioje vietoje tas vadinamas temp.daviklys stovi kuris duoda signala ,kad ventiliatoriu uzsukt. ? mk2 benz .
Prie to pacio. Nesisuka ventiliatorius radiatoriaus. Kurioje vietoje tas vadinamas temp.daviklys stovi kuris duoda signala ,kad ventiliatoriu uzsukt. ? mk2 benz .
Re: termostato keitimas mk2
Cia varza tarp kuriu kontaktu - jei matuoklio prie termostato - tada reikia keisti davikli. Nes varza kokia nors turi buti visada, tik jos dydis priklauso nuo temperaturos.karantes wrote:Pamatavau varžą tarp kontaktų, multimetras nereagavo...
Re: termostato keitimas mk2
Aišku, nusipirksiu naują
Atsakymas, kur jis randasi: Pirmo puslapio nuotraukoje ten kur termostatas, truputį už jo statmenai įsuktas daviklis su dviejų laidų kontaktu. Maždaug už 0,5 cm į viršų nuo apibrėžto apskritimo
Atsakymas, kur jis randasi: Pirmo puslapio nuotraukoje ten kur termostatas, truputį už jo statmenai įsuktas daviklis su dviejų laidų kontaktu. Maždaug už 0,5 cm į viršų nuo apibrėžto apskritimo
Re: termostato keitimas mk2
I temperaturos davikli ateina du laideliai (rudas/zalias ir baltas/zalias).karantes wrote:Aišku, nusipirksiu naują
Atsakymas, kur jis randasi: Pirmo puslapio nuotraukoje ten kur termostatas, truputį už jo statmenai įsuktas daviklis su dviejų laidų kontaktu. Maždaug už 0,5 cm į viršų nuo apibrėžto apskritimo
Re: termostato keitimas mk2
Man šilumos smūgis atsiranda kai posūkyje daugiau mašina yra suverčiama... Ką daryt, kad šilumos antplūdžių tokių nebūtų?Jonas1 wrote:1.8td pasikeičiau termostatą WAHLER.Šyla šlanga po termostato.Išardžiau pasirodo leidžia pro šaratą(užuovarta nenuimta).Nugręžiau ir įsukau varštelį su veržlia.Dabar gerai dirba.
Aš manau jis yra nenaudingas,nes kai sustoji su karštu motoru ,atsiranda šilumos smūgis ,nes nedirba vandens pompa.Atsipalaiduoja šaratas ir praleidžia karštą antifryzą.Kai nėra šarato atsidaro termostatas.Su šaratu ilgiau tarnauja termostatas.
Bet.Kai sustoji su karštu motoru (termostatas be šarato)tai atsidaro termostatas ir apie 70 C užsidaro.Kai tu grįžti prie mašinos už pusvalandžio ir užsivedi mašiną tai tavo mašinos motoras karštesnis išlieka.Tai tauposi degalai ir šaltesniu oru patogiau.
- Gezatron
- Forumo Tėvas
- Posts: 3786
- Joined: 2007 09 24 , 20:17
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: Neturiu mondeo
- Variklis: 3,0 l Duratec V6
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Raudona
- Location: Utena
- Contact:
Re: termostato keitimas mk2
nenuorinai sistemos gal gerai. norint nuorinti reikia. pastatyti prieky labai statciai. koki 45 laipsniu kampu... ir pakaitinti masina kad atsidarytu termostatas.. todel kad yra oro, todel ir dujomis nevaziuoja, nes yra oro ausinimo sistemoi, o antifryzas reikalingas reduktoruiu sildyti, nes dujos yr saltos... pati monde nenusiorins.. statai prieky 45 laipsniu kampu y virsu,, uzvedi masina, gazuoji, kukl termostatas atsidarys, tada dapilsi vel kelis litrus antifryzo garantuotaitaliama wrote:Man šilumos smūgis atsiranda kai posūkyje daugiau mašina yra suverčiama... Ką daryt, kad šilumos antplūdžių tokių nebūtų?Jonas1 wrote:1.8td pasikeičiau termostatą WAHLER.Šyla šlanga po termostato.Išardžiau pasirodo leidžia pro šaratą(užuovarta nenuimta).Nugręžiau ir įsukau varštelį su veržlia.Dabar gerai dirba.
Aš manau jis yra nenaudingas,nes kai sustoji su karštu motoru ,atsiranda šilumos smūgis ,nes nedirba vandens pompa.Atsipalaiduoja šaratas ir praleidžia karštą antifryzą.Kai nėra šarato atsidaro termostatas.Su šaratu ilgiau tarnauja termostatas.
Bet.Kai sustoji su karštu motoru (termostatas be šarato)tai atsidaro termostatas ir apie 70 C užsidaro.Kai tu grįžti prie mašinos už pusvalandžio ir užsivedi mašiną tai tavo mašinos motoras karštesnis išlieka.Tai tauposi degalai ir šaltesniu oru patogiau.
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Re: termostato keitimas mk2
Man pavažinėjus daugiau ir atsukus atifryzo bakelį pučia lauk antifryzą..Gezatron wrote:nenuorinai sistemos gal gerai. norint nuorinti reikia. pastatyti prieky labai statciai. koki 45 laipsniu kampu... ir pakaitinti masina kad atsidarytu termostatas.. todel kad yra oro, todel ir dujomis nevaziuoja, nes yra oro ausinimo sistemoi, o antifryzas reikalingas reduktoruiu sildyti, nes dujos yr saltos... pati monde nenusiorins.. statai prieky 45 laipsniu kampu y virsu,, uzvedi masina, gazuoji, kukl termostatas atsidarys, tada dapilsi vel kelis litrus antifryzo garantuotaitaliama wrote:Man šilumos smūgis atsiranda kai posūkyje daugiau mašina yra suverčiama... Ką daryt, kad šilumos antplūdžių tokių nebūtų?Jonas1 wrote:1.8td pasikeičiau termostatą WAHLER.Šyla šlanga po termostato.Išardžiau pasirodo leidžia pro šaratą(užuovarta nenuimta).Nugręžiau ir įsukau varštelį su veržlia.Dabar gerai dirba.
Aš manau jis yra nenaudingas,nes kai sustoji su karštu motoru ,atsiranda šilumos smūgis ,nes nedirba vandens pompa.Atsipalaiduoja šaratas ir praleidžia karštą antifryzą.Kai nėra šarato atsidaro termostatas.Su šaratu ilgiau tarnauja termostatas.
Bet.Kai sustoji su karštu motoru (termostatas be šarato)tai atsidaro termostatas ir apie 70 C užsidaro.Kai tu grįžti prie mašinos už pusvalandžio ir užsivedi mašiną tai tavo mašinos motoras karštesnis išlieka.Tai tauposi degalai ir šaltesniu oru patogiau.
Re: termostato keitimas mk2
kiaura tarpine ir ismetamosios dujos lenda i antifreza ?
atvejis ant b5 buvo. pompos sparnuote nusprogus buvo. vire antifrezas ir norejosi lauk, plius pecius labai labai silpnai eme.
atvejis ant b5 buvo. pompos sparnuote nusprogus buvo. vire antifrezas ir norejosi lauk, plius pecius labai labai silpnai eme.
Re: termostato keitimas mk2
Bet pompa parėjus irg negali būt, nes cirkuliacija yra.. O blogai gali būt nuorinta?Robinis wrote:kiaura tarpine ir ismetamosios dujos lenda i antifreza ?
atvejis ant b5 buvo. pompos sparnuote nusprogus buvo. vire antifrezas ir norejosi lauk, plius pecius labai labai silpnai eme.
Re: Termostato keitimas mk2
na tas nuorinimas irgi toks durnas reikalas. as asmeniskai niekad specifiskai kazko neorinau, tiesiog nedasuku kamscio ir iseina tas oras, kai buvo keiciam termostatas ar pan.
o kaip kitu mintys del tarpines ? nors tolimas reikalas manyciau.
ai nepamacius nepasakysi. jei verda antifrezas nuvaziuojam i GERESNI servisa ir paprasom, kad padarytu ismetamuju duju testa antifreze ir zinosi daugiau.
kodel gali susidaryt virimo procdesas, sistema su oro kamsciu, sparnuote pompos, tarpine, sistema aklinai uzakus kas mazai tiketina manyciau,
o kaip kitu mintys del tarpines ? nors tolimas reikalas manyciau.
ai nepamacius nepasakysi. jei verda antifrezas nuvaziuojam i GERESNI servisa ir paprasom, kad padarytu ismetamuju duju testa antifreze ir zinosi daugiau.
kodel gali susidaryt virimo procdesas, sistema su oro kamsciu, sparnuote pompos, tarpine, sistema aklinai uzakus kas mazai tiketina manyciau,
Re: Termostato keitimas mk2
Tarkim vakar skridau į šiaulius, turėjau stot 3 kartus nes pradėjo labai kaist (tiesiog verdantis buva) antifryzas, nesvarbu, kad šratukas nusuktas. Dabar galvoju rimtai, kad gali būti vandens pompa parėjusi.. Kol žiema buvo, viskas tvarkoje buva, nieks nekaito.. O kaip žinot, kad vandens pompa gatava?Robinis wrote:na tas nuorinimas irgi toks durnas reikalas. as asmeniskai niekad specifiskai kazko neorinau, tiesiog nedasuku kamscio ir iseina tas oras, kai buvo keiciam termostatas ar pan.
o kaip kitu mintys del tarpines ? nors tolimas reikalas manyciau.
ai nepamacius nepasakysi. jei verda antifrezas nuvaziuojam i GERESNI servisa ir paprasom, kad padarytu ismetamuju duju testa antifreze ir zinosi daugiau.
kodel gali susidaryt virimo procdesas, sistema su oro kamsciu, sparnuote pompos, tarpine, sistema aklinai uzakus kas mazai tiketina manyciau,
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Termostato keitimas mk2
Dabar neatsymenu ar mk1 ir mk2 sistema ta pati,jei tas pats ten tai i ausynimo bakeli virsuje ateina plona slangute,uzkurus varykli ir pagazavus turi matytis kaip per ta slangute bega skystis i bakeli,manau jei pompa parejusi tai per ta slangute niekas nebegs
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Re: Termostato keitimas mk2
Per tą šlangutę bėga antifryzas, bet su pertrūkimais, tarsi daug oro būtų.. Paskutinis variantas kas man vakar buva parskrendant namo, laikiau apie 90 km/h, žiūriu pakilo temp. rodyklė bišk, bet pakyla tik pavertus mašiną ant posūkio, sustojau, užviręs antifryzas, palaukiau kol atvės truputį, spaudant šlangą nuo termostato į radiatoriu, atrodė, kad ten skysčio jokio nebuva. Antifryzas bakelyje laikėsi iki kol atsukau propkę, po truputį tas antifryzas mažėjo mažėjo ir paliko jo mažiau MIN normos, dapyliau ir skridau namo. Netoli namų pajungiau pečiuko vėjelį ant max, sustojus atsukau propkę antifryzas nemažėjo, liko vietoje. Kas čia gali būt?Raime wrote:Dabar neatsymenu ar mk1 ir mk2 sistema ta pati,jei tas pats ten tai i ausynimo bakeli virsuje ateina plona slangute,uzkurus varykli ir pagazavus turi matytis kaip per ta slangute bega skystis i bakeli,manau jei pompa parejusi tai per ta slangute niekas nebegs
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests