Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post Reply
Jetformond

Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Jetformond »

Sveiki kolegos!!! Nu va pakeiciau vsus filtrus, variklio alyva. Siandien pakeiciau voztuvu dangtelio tarpine (vos pavyko su chemija sena juodos spalvos hermetika nuvalyti, tarpine nebuvo keista nuo pat gamyklos), ir nuemiau droselio dangteli, t. y. ta kuris susijungia su MAF (oro srauto matuokliu), ir pravaliau su specialiu skysciu (man taip pasiule padaryti tie kurie visa gyvenima vazineja su Ford markes automobiliais). Kai tarpne buvo pakeista ir viskas susukta ir pajungta, variklis atsisake dirbti ant laisvuju. Kai uzvedi, spaudi gazo pedala viskas gerai, graziai ir svariai dirba, o kai tik atleidi pedala uzgesta. Atjungiau minusine akumo klema ir palaikiau be itampos kazkur 15-20 min., paleidau varikli, padirbo apie 2 min. ant laisvuju, paskiau isvaziavau i umiesti ir 1-2-3-4 begiais vaziavau apie 3-4 kilometrus apie 50-60 km/h, po to nuo pirmos iki 5 pavaros isibegejau apie 110 km/h ir vaziavau irgi panasiai apie 4 km. Privaziavau prie namu, uzgesinau ir vel paleidau varikli. Pagaliau pradejo tyliai ir graziai dirbti ant laisvuju, taciau kaip vaziuoji ir isjungi pavara rodo maziau negu 900 apsuku, ar tai normalu, ka as padariau ir aprasiau virsuje, ar reikejo truputeli kitaip padaryti. Ar visais atvejais butinas kompo restartavimas, jei atlieki variklio ir jo priedu remonta ar technini aptarnavima?
Ir dar kaip vaziuoji girdisi, jog kaz kas tai sukasi kartu su ratais nuo pat isibegejimo, toks neaiskus garsas, lig kazka tai kabini.
Draugeliz

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Draugeliz »

na kad tarpine pakeitiai tai cia ne prie ko .o jai maf praploviai tai gal del to ir atsirado toks netolygumas... nes jis prasivale nuo apnasu... (tipo pasikeite parametrai i kurios jis reaguoja tipo geriau nustato ora ar kazka panasaus:D) kaip as suprantu..
Jetformond

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Jetformond »

Draugelizsz wrote:na kad tarpine pakeitiai tai cia ne prie ko .o jai maf praploviai tai gal del to ir atsirado toks netolygumas... nes jis prasivale nuo apnasu... (tipo pasikeite parametrai i kurios jis reaguoja tipo geriau nustato ora ar kazka panasaus:D) kaip as suprantu..
Ne, as ne MAF ploviau, o laisvos eigos droselio uztvara ir voztuva. Ir visas per tiek laiko susirinkes purvas turbut nusedo. Kodel as tai manau? Po valimo nenorejo variklis dirbti ant laisvuju-as restartavau kompa pagal taisykles, kurios nurodytos siame tinklapyje (forume). Ryte kai paleidi varikli jis rodo 1100 apsuku, po minutes startuoja iki 1500 apsuku, paskiau nusileidzia iki 1000 apsuku ir siek tiek trajilina (kokias 2-3 minutes), kai isila dirba graziai ir svariai ir rodo apie 900-950 apsuku. Nesuprantu kokios cia gali buti problemos, o gal nekreipti demesio?
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Gezatron »

Jetformond wrote:
Draugelizsz wrote:na kad tarpine pakeitiai tai cia ne prie ko .o jai maf praploviai tai gal del to ir atsirado toks netolygumas... nes jis prasivale nuo apnasu... (tipo pasikeite parametrai i kurios jis reaguoja tipo geriau nustato ora ar kazka panasaus:D) kaip as suprantu..
Ne, as ne MAF ploviau, o laisvos eigos droselio uztvara ir voztuva. Ir visas per tiek laiko susirinkes purvas turbut nusedo. Kodel as tai manau? Po valimo nenorejo variklis dirbti ant laisvuju-as restartavau kompa pagal taisykles, kurios nurodytos siame tinklapyje (forume). Ryte kai paleidi varikli jis rodo 1100 apsuku, po minutes startuoja iki 1500 apsuku, paskiau nusileidzia iki 1000 apsuku ir siek tiek trajilina (kokias 2-3 minutes), kai isila dirba graziai ir svariai ir rodo apie 900-950 apsuku. Nesuprantu kokios cia gali buti problemos, o gal nekreipti demesio?
pagal tai ka parasei manau nekreipk demesio, pas mane irgi panasei.. vazineju - bedu kazkaip nesiranda ir ramu :)
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
Jetformond

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Jetformond »

Atsiprasau, kad visai ne i tema, nes nenoriu naujos temos kurti!!! Buvau nuvaziaves i servisa vaziuokle pasitikrinti. Nustate sailentbloku priekiniu gedima, daugiausia is kaires puses (vairuotojo) ir pavaru dezes pagalve jau nekokia, ta kuri stovi po kulisa, t. y. jungiasi prie pavaru dezes. Sailentblokai pigus, bet kai suziniojau pagalves kaina (94 Lt, o pagalves karkasas pagamintas is aliuminio ir idomu kiek ji pralaikys ta pagalve) ir tai neoriginalios-originali kainuoja 200 Lt. Nejaugi jos tokios brangios?
User avatar
Algis
Garbės narys
Posts: 2136
Joined: 2009 08 18 , 21:49
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2001
Variklis: 2,0 l Duratec
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 1983
Location: Jurbarkas
Contact:

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Algis »

Jetformond wrote:Atsiprasau, kad visai ne i tema, nes nenoriu naujos temos kurti!!! Buvau nuvaziaves i servisa vaziuokle pasitikrinti. Nustate sailentbloku priekiniu gedima, daugiausia is kaires puses (vairuotojo) ir pavaru dezes pagalve jau nekokia, ta kuri stovi po kulisa, t. y. jungiasi prie pavaru dezes. Sailentblokai pigus, bet kai suziniojau pagalves kaina (94 Lt, o pagalves karkasas pagamintas is aliuminio ir idomu kiek ji pralaikys ta pagalve) ir tai neoriginalios-originali kainuoja 200 Lt. Nejaugi jos tokios brangios?
Reikia paziureti,pagal mane dar yra likusiu pagalviu nuo tu laiku kai vazinejau su mk-1.
Jetformond

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Jetformond »

Algis wrote:
Jetformond wrote:Atsiprasau, kad visai ne i tema, nes nenoriu naujos temos kurti!!! Buvau nuvaziaves i servisa vaziuokle pasitikrinti. Nustate sailentbloku priekiniu gedima, daugiausia is kaires puses (vairuotojo) ir pavaru dezes pagalve jau nekokia, ta kuri stovi po kulisa, t. y. jungiasi prie pavaru dezes. Sailentblokai pigus, bet kai suziniojau pagalves kaina (94 Lt, o pagalves karkasas pagamintas is aliuminio ir idomu kiek ji pralaikys ta pagalve) ir tai neoriginalios-originali kainuoja 200 Lt. Nejaugi jos tokios brangios?
Reikia paziureti,pagal mane dar yra likusiu pagalviu nuo tu laiku kai vazinejau su mk-1.
Dekoju Algi uz pagalba, bet as paskubejau ir nusipirkau uz 94 Lt, tad neieskok. As vazineju ramiai, nestartuoju, tai manau, jog keleta metu tikrai islaikys.
taliama

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by taliama »

Per naktį palikau mondavoškę su atjungtomis klemomis. Katik bandžiau užkurt ją, tai ventiliatorius kartu įsijungė ir neatsijungia, ar jis ilgai tur veikt po kompo restartavimo?
User avatar
Eddy
Dalyvis
Posts: 410
Joined: 2007 07 07 , 10:06
Vardas/Pavardė:: edis
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Gamybos metai: 2002
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Žalia
Vairuoja nuo: 2005
Location: Šilalė
Contact:

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by Eddy »

jis bele kokiu atveju neturi veikt... gal kondiske ijungta ?
Mano esamos:
Mano... Volvo XC70 2005, d5, sriubmaliene.
PEUGEOT 407 2007m., 2,0 HDI 100kw., Sriubmaisys tankas.
Zmonos:
PEUGEOT 206 2001m., 1,4i 55kw...
taliama

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by taliama »

Eddy wrote:jis bele kokiu atveju neturi veikt... gal kondiske ijungta ?
kondiskes nera.. gali būt, kad termostatas gatavas?
donatas_s

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by donatas_s »

Prie ko tas termostatas...
Įtariu traukinėdamas klemas numoviau laidus nuo ventiliatoriaus temperatūros daviklio, kai daviklis sugenda (arba atsijungia), ventiliatorius sukasi visada. Ieškok to daviklio kažkur ten prie paskirstytojo ir termostato tame kampe kiek pamenu. Temperatūros davikliai berods 2 yra kažkur ten.
taliama

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by taliama »

donatas_s wrote:Prie ko tas termostatas...
Įtariu traukinėdamas klemas numoviau laidus nuo ventiliatoriaus temperatūros daviklio, kai daviklis sugenda (arba atsijungia), ventiliatorius sukasi visada. Ieškok to daviklio kažkur ten prie paskirstytojo ir termostato tame kampe kiek pamenu. Temperatūros davikliai berods 2 yra kažkur ten.
Kaip suprantu, tie davikliai sukasi iš viršaus, kitas iš apačios, kaip dabar žinot kuris parėjęs gali būt?
donatas_s

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by donatas_s »

O jų laidai vietoje? Bandei pavalyt kontaktus?
taliama

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by taliama »

donatas_s wrote:O jų laidai vietoje? Bandei pavalyt kontaktus?
Kaip suprast ar laidai vietoje?
donatas_s

Re: Ar visais atvejais butinas MK1 kompo restartavimas?

Post by donatas_s »

Tiesiogiai, ar fiškė prijungta, gal nukritusi, gal pusiau nusimovusi? Mes keitėm akumuliatorių, patraukėm labiau akumuliatoriaus laidą ir numovė būtent to daviklio laidus.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests