Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija MK4

ferraaris

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by ferraaris »

kiekvienam savo :) ar kazkas bande sucipuoti 2.2 129kw varikli?
User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by grx »

ferraaris wrote:kiekvienam savo :) ar kazkas bande sucipuoti 2.2 129kw varikli?
kazkada buvo kilusi ideja is naujesnio 2.2 147kw, persipust softa, bet susilaikiau, nes yra esminiu skirtumu.

o siaip pats paprasciausias budas nusipirkt toki daigta http://www.mybluefin.co.uk/search?make= ... riant=1985 lyg ir lietuvoje atstovybe yra jau UAB R2L Auto Servisas
arturkaa

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by arturkaa »

Gezatron wrote:kaip tai kam. jei ubagas neyperka turbokompresorinio bendzino normalaus, tai ir cipuoja dyzely. tai irgi tik mano nuomone :) man isvis nesirisa taupymas ir skraidymas :)
Na as cipavau kad butu geresnis sukimo momentas, daug smagesne masina pasidare. O beto ir seip dyzelio geresnis sukimo momentas nei benzino :D Ka tu skaitai yra normalus turbokompresorinis benzas? :D
ferraaris

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by ferraaris »

Na pasigirkit ar kas bande pacipuoti mondeo :)
doze

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by doze »

Jo mane ir tai domintu? nes reikia ta egr isprogramuot ir galvoju cipuoti prie to pacio, nes kaina realiai daug ten neprisideda. :|
rustus
Dalyvis
Posts: 6
Joined: 2017 10 21 , 21:30
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2000
Location: Palanga
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by rustus »

Ant 1.8 TDCI 92kw (300Nm) buvo išspausta 102kw ir 340Nm, išprogramuotas ir EGR.
Darba atliko Vasatas, sukainavo 140Eur.
Labai patenkintas rezultatu, nebeliko didelio turbo lago kuris yra ant 1.8 TDCI.
User avatar
blist
Dalyvis
Posts: 27
Joined: 2015 09 06 , 16:26
Vardas/Pavardė:: Šarūnas
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 1,8 l Endura-D TD
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Pilka
Location: Klaipėda
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by blist »

rustus wrote:Ant 1.8 TDCI 92kw (300Nm) buvo išspausta 102kw ir 340Nm, išprogramuotas ir EGR.
Darba atliko Vasatas, sukainavo 140Eur.
Labai patenkintas rezultatu, nebeliko didelio turbo lago kuris yra ant 1.8 TDCI.
Galvoju ir aš savąjai kažką tokio padaryt, kartais tikrai trūksta galios, ypač iš vietos įkalnėje pajudant. Papasakok įspūdžius, labai jaučiasi rezultatas ir ar tikrai verta?
Ford MONDEO MKIII sedanas (2002, 2l TDCi, 96kW) - buvusioji.
Ford MONDEO MKIV sedanas (2008, 1,8l TDCi, 92kW) - dabartinė.
rustus
Dalyvis
Posts: 6
Joined: 2017 10 21 , 21:30
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Mėlyna
Vairuoja nuo: 2000
Location: Palanga
Contact:

Re: Chip tiuningas – variklio valdymo programos korekcija M

Post by rustus »

Pradžiai EGR užsiglušink, gal užteks ir to, nes žymiai smagiau variklis dirba.
Minusas tik, kad variklis prasčiau šyla.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest