Page 1 of 2

Pries perkant auto

Posted: 2012 10 24 , 19:05
by Ridley
Sveiki visi, norėčiau paklausti jūsų nuomonės apie 97-06mėn. laidos mondeo hečbeką 1,8 dyzelis 81kW , pirkti nepirkti, i ka atkreipti dėmesį prieš perkant, turiu labai maža biudžetą,bet labai reikia automobilio, tad norisi neapsigauti , dėkingas už nuomones.

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 19:08
by Raime
Na pradziai ar ten tikrai yra 81kw ? kiek zinau tai 1.8 td turi tik 66 kw

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 19:20
by Ridley
na iš autopliuso radau vieną su 81kW, galbūt tai ir neteisingi parametrai, nes kiek žiūriu tai visi 66kW, na tebūnie , vis tik viskas išlieka tas pats, tik galbūt ir 99metų laidos tinka mano paieškoje, ka galėčiau sužinoti apie juos?

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 19:25
by Gezatron
mondeo buvo iki 01 metu TIK 66kw :) pirkti ar ne tai ce jau klausimas.. seip masina gera.. miksta patoigi.. ir aisku pigi.. ziurek ar nesurudyjus lb ir seip parodyk skalbimus kur ziuri yvertinsim

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 19:49
by Dalius
Aš asmeniškai pirkčiau tik ne Lietuvoje važinėtą, nebent tai būtų iš klubiečio ar pažįstamo žmogaus :)

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 20:14
by Cebas
Beabejo kiekvieno pasirinkimas, taciau as tik uz lt vazinetas masinas, zinoma kalbu ne apie tas, kurios praleidusios lt kelis menesius. Kodel taip manau ? Kad ir kas masina pirko parvaryta, jis pirko sau, tai reiskia viska tvarke, nes kaip zinia, tik parvaryta masina dazniausiai turi didesniu ar mazesniu gedimu. Neretai, lt vazineta masina galima nupirkti net truputi pigiau, nei parvaryta, nes dazna pardavimo priezastis- perka ar turi nusipirkes naujesne, tad nori senaja greiciau atsikratyti... Taip pat neretai, savininkas buna issaugojas ivairius kvitus ar servisu lapus, ka buvo remontaves. Beabejo islieka rizika, kad parduoda masina del kazkokio gedimo, taciau ji lengviau yra issiaiskinti, nes su pirikupu sunkiau susitarti, kad normaliai i servisus nuvazioti pasitiktinti..o su lt savininku igliau galima tampytis tikrinant, ar galu gale gerokai paspaudus, nepatyres pardavejas issiduoda kaip yra istiesu..tada gali deretis smarkiai,ar nepirkti. Kaip ir man asmeniskai buvo, kai nuvaziavau pirkti mondes, isejo solidus zmogus, salia stovejo jo naujas dzipas.. sako palik pasa, imk masina ir vaziuok kur nori tikrintis.. po patikrinimo, buvo vaziuokles turkumu, reikejo keisti visus 4 stabdziu diskus. Savininkas nuleido kaina tiek, kiek kainavo tuos turkumus pasalinti. O kiek teke ( 6 masinas) pirkti parvarytas, i visas tekdavo dar nemazai ikisti pinigelio suremontuoti, vienai net varikli keiciau, nes pirikupai palipdydavo ir uzslepdavo defektus tam kartui... Aisku, kartais reikia laiko skirti nemazai paieskoms, bet manau verta, juk perki sau ;)

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 20:23
by Ridley
o kaip šitos laidos Mondeo trūkumai? ar dažnai genda? į ką kreipti dėmesį?

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 20:30
by Algis
Ridley wrote:o kaip šitos laidos Mondeo trūkumai? ar dažnai genda? į ką kreipti dėmesį?
I galines arkas.

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 20:32
by Raime
siaip ju vaziuokle gera galima sakyti yra,detales tikrai nera brangios,didziausias minusas kad rudija,ypac galines arkos kaip Algis tau ir parase :D

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 20:38
by Ridley
ir galinių arkų rūdijimo proceso eigoje būna kažkas tokio,kas paskui neleidžia mašinos ekslpotuoti? :|

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 20:38
by Robinis
As tai taip pasakysiu ,auto yra tikrai patvarus ir geras ir mechaniskai paparastas. Kas liecia dyzeli tai didziausia nelaime tai gali but koks kuro siurblys kuris irgi ne karve tekainuoja taisyt ar pan. Savo mondeo 97 benz/(naujos dujos veliau ydetos) jau nuo 2007 vaikau ir jokios bedeles. Eina tik einamieji reikalai pas ja. Draugas dyzeli turejo tai didziausia beda buvo su pakaitinimo zvakem, nes sunkiai issukom ir viskas, paskiau sukule i siena :D. ir aplamai paimkime dyzelius. VISUS dyzelius. Tai didziausi gedimai buna pas dyzeli tai, kad senos pakaitinimo zvakes ir kazkas su siurbliu. Realiai visa kita kaip pas kitas masinas. Kas leicia remontus,man asmeniskai kainos nera dideles ir tikrai prieinamos.
Mano asmenine nuomone ta ,kad ford dyzelis ar benzas yra teisinga auto uz prieinama kaina. Vieninteliai miusai tai trapus buferiai ir rudys ant galiniu arku jei buvo pazeista auto.
Bet realiai paemus visi auto turiu kakza tokio.

Re: patarkite prašau

Posted: 2012 10 24 , 20:45
by Ridley
labai šaunu girdėti jūsų atsakymus,manau dabar tereikia tinkamai išsirinkti :)

Re: Pries perkant auto

Posted: 2012 10 24 , 21:31
by karantes
Daug kas su tokiom važinėja daug ir problemų nemato. Sunku sakyt gera mašina ar bloga, manau, priklauso kaip ji prižiūrėta buvo ir kaip prižiūrėsi tu. Geriau patarsiu kaip nusipirkt gerą auto. Nepirk pigiausios auto, kurią užmatysi autogide, ne šiaip jos pigios, aš taip padariau ir labai ilgai gailėjaus. Jei apie auto nelabai supranti pasiimk suprantantį žmogų ar į servisą nuvaryk. Geras patarimas buvo patalpint čia nuorodas, tikrai žmonės yra atkalę akį ir gali nemažai pasakyt pliusų ar minusų. Tiesa ir neskubėk pirkt, apžiūrėk daugiau egzempliorių. Žinau ką reiškia nusipirkt nevykusią mašiną, tai nuoširdžiai linkiu, kad tau pasisektų ;)

Re: Pries perkant auto

Posted: 2013 03 12 , 10:10
by Arnoldas
Sveiki, norėčiau pasidomėti dėl mondeo 2.0 96kw 2000metų su automatinę pavarų dėze, kiek ten pavarų? kaip tos dėzės laiko? ar verta pirkti geriau mechaninę pavarų dėze?

Re: Pries perkant auto

Posted: 2013 03 12 , 10:40
by Eddy
4 begiai. Automatai dabar ziauriai populiareja., taip, kad galima pasvarstyti, jog daugėja įmonių tvarkančių automatines dėžes. Remontas taip pat atpiges, nebekainuoja kosmosus, paieškojus galima rast kas apsiims tikrai pigiai. ipac sutaupoma jei neveikianti deze atvezama jau isimta.
Taigi, jei neabejingas automatams gali drasiai toki imti :ploti: jei nenori po pirkimo papildomu islaidu atkreipk demesi i automato darba ir pilnai ji pratestuok miesto - uzmiescio ritmais . LABAI svarbu.
Ziurek kaip jis elgiasi prie pries darbine ir darbinei temperaturoje. ( pavarge automatai, geriau veikia prie salto variklio, taigi jeigu jis blogas , savininkas masinos ja bandys jums ibrukti saltu motoru). Pasiekus darbinei temperaturai 90 laipsniu, pasivazinekite po miesta. Ziurekite kaip elgiasi automatas ir kaip meto pavaras. Svarbiausia, negali jaustis pavaru musimai, turite to nejusti. Spauskite pedala greitejanciai labai is po leto, ziurekite ar nemusa. isbandykite, kaip elgiasi darant kickdown'a. Pereikite visas pavaras., ar veikia.
Isvaziuokite i uzmiesti isibegetike kur galite iki 90 - 100 km/h ir taip pat ziurekite kaip automatas reaguoja., ar jis su truputeliu pedalo paspaudimu nepradeda mazint pavaros ar isvelka., vaziuojant 100 ir nespaudziant smarkiai pedalo, jis turi greiteti su ta pacia pavara. Skaiciuokite pavaru permusimus kiek ju pamatysite., ju turi but 4 tokiu metu auto. Svarbiausia, kad veiktu visos pavaros. su 4 pavara vaziuojant 100 apsukos turetu laikytis apie 2,1 tkst..
isbandykite staigu ir leta sustojima. Staigiai sustojus, negali jaustis kaip automatas paveluotai mazina pavaras kol galu gale gryzta i pagrindine, ta pajausite sustojus staigiai neatleidus stabdzio turi susitampyt po 2 - 3 s jei veluoja. jei viskas ok., nepajustite nieko., sustojus iskarto imusa i pagrindine. Stabdykite is leto pries ivairias sankryzas., automatas pavaras turi mazinti pavaras proporcingai., paspaudus atgal gaza negali must.
Jei visi sie parametrai geri, su automatu bedu neturesite.
o toliau ziurek jau specifinsius dalykus susijusius su tdci.