MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
cia del tu dirzu diskutuojat diskutuojat ir nieko nauddindo neparasot. mietkos mondes 1,8 td: siurblys kaisciuojasi, vostuvu velenelis taipogi splintuojasi, o alkuninis atsiremia i varsta, kuri rasi po siurbliu. ten siurbliolaikiklyje yra tokia skyle, o joje giliau varstas. ji issuki laukan, tada i ta skyle isuki "stifta" (47 mm ilgio varsta). tada suki alkunini variklio sukimosi kryptimi tol kol jis atsirems i ta varsta, tai ir bus alkuninio mietka.uzmeti dirzus, biski juos patempi, kad nebuti vien tik spyruokle itempusi( bent jau man taip patikimiau atrodo, tik aisku nepertempti), uzverzi itempejus ir eini kur masinos, eis kaip bieris. tik aisku jei siurblio skyva atNECENZURINE KALBAi, buvai nuemes nuo siurblio veleno, tai reiktu i senasias vietas atstatyti, nes ten ipurskimo kampas reguliuojasi, jei jau nepataiket, tai tada nuemus vairo stiprintuvo skyva galima ta degima pareguliuot ir pabandyt palekt, ir taip kol rasi optimaliausia varianta.
siap ten nieko tokio sudetingo nera
siap ten nieko tokio sudetingo nera
-
- Klubo remėjas
- Posts: 646
- Joined: 2010 09 15 , 10:46
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Biržai
- Contact:
Re: Degimo reguliavimas
Kaip rase autorius - ""stifta" (47 mm ilgio varsta)" cia specialus varztas uzkaisciuot alkuniniui. Gal kas turi jo brezini su visais ismatavais ar kas turi tikra pavyzdi? Reikia man sio spec. kaiscio gal kas galit padet:)
MkI, MkII, MkIII.
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
radau as ta skyle kur alkunini uzfiksuoti,bet taip ir nesupratau ar reik sukti tol kol atsirems ar kazkaip turi uzsifiksuoti?nes kiek bekaisciojau ir visokiausiu atsuktuvu ir kotik ne bet tik atsiremdavo ir ir viskas.o kad uzsifiksuotu kad ir i kaire ir desine nebesisuktu tai ir nepaviko padaryti.tai va kaip ten su juo yra tyksliai ir gal kas galit to "stitta" foto ideti.cia va radau gera nuorada tam reikalui.http://yawroc.blogspot.com/2008/01/ford ... -1996.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
Cia mano gamybos.
http://img705.imageshack.us/img705/6994/picture969.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img705.imageshack.us/img705/6994/picture969.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
http://img543.imageshack.us/img543/4914/stiftas2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;Karolis wrote:Gal brezinuka gali padaryti?
http://img171.imageshack.us/img171/6415/stiftas.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas supranta gali pasiskaityti rusu kalba, kaip keisti dirzus MK2 tema naudinga yra ikeltas visas prasymas kaip tai daroma TD.
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
bet tai as kisau sesiakampi ant 8 ,6 .bet vistiek nu niekaip neuzfiksavau tik atsiriame ir tiek
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
Kai alkuninis atsiremia - jis stovi tiksliai tokioje padetyje kaip ir reikia, tada lieka nustatyti siurbli (buna daznai paankstintas arba pavelintas, nes "meistrai" dazniausiai keicia zimedami su markeriu o kaisciuodami) ir paskirstymo veleneli (paprastai jis ir taip buna geroje padetyje nebent per koki 1-2 laipsnius pasisukes) i tikslias padetis ir uzdeti dirzus, itempejus tada surinkti viska, tada issukti stifta, prasukti pora kartu varikli su raktu ir patikrinti ar tiksliai viskas yra ir surinkti galutinai. Alkuninis nesikaisciuoja jis tik atsiremia i stifta.zenius1 wrote:bet tai as kisau sesiakampi ant 8 ,6 .bet vistiek nu niekaip neuzfiksavau tik atsiriame ir tiek
Kad atremti ji i stifta procedura mazdaug tokia. Kol uzdeti dirzai sukame kol galima ikisti stifta i siurbli, tada isimame siurblio stifta ir prasukame varikli mazdaug per 1 val atgal (galima naudoti ir kita buda atlaisvinant siurblio zvaigzdute, neistraukus kaiscio), tada isukame stifta kaisciuoti alkuninimiam velenui ir sukame kol atsirems - toliau keiciame dirzus arba nenueme dirzu reguliuojame siurblio degima.
O siurblys kaisciuojasi sukant po truputi kol ilenda 6mm stiftas giliau. Paskirstymo veleneli as ne kaisciuoju o naudoju 5mm storio liniuote.
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
Kaip viska padaryti yra smulkiai aprasyta rusu kalbaSkimas wrote:Kai alkuninis atsiremia - jis stovi tiksliai tokioje padetyje kaip ir reikia, tada lieka nustatyti siurbli (buna daznai paankstintas arba pavelintas, nes "meistrai" dazniausiai keicia zimedami su markeriu o kaisciuodami) ir paskirstymo veleneli (paprastai jis ir taip buna geroje padetyje nebent per koki 1-2 laipsnius pasisukes) i tikslias padetis ir uzdeti dirzus, itempejus tada surinkti viska, tada issukti stifta, prasukti pora kartu varikli su raktu ir patikrinti ar tiksliai viskas yra ir surinkti galutinai. Alkuninis nesikaisciuoja jis tik atsiremia i stifta.zenius1 wrote:bet tai as kisau sesiakampi ant 8 ,6 .bet vistiek nu niekaip neuzfiksavau tik atsiriame ir tiek
Kad atremti ji i stifta procedura mazdaug tokia. Kol uzdeti dirzai sukame kol galima ikisti stifta i siurbli, tada isimame siurblio stifta ir prasukame varikli mazdaug per 1 val atgal (galima naudoti ir kita buda atlaisvinant siurblio zvaigzdute, neistraukus kaiscio), tada isukame stifta kaisciuoti alkuninimiam velenui ir sukame kol atsirems - toliau keiciame dirzus arba nenueme dirzu reguliuojame siurblio degima.
O siurblys kaisciuojasi sukant po truputi kol ilenda 6mm stiftas giliau. Paskirstymo veleneli as ne kaisciuoju o naudoju 5mm storio liniuote.
http://forum.mondeo-klubas.lt/viewtopic.php?f=47&t=7119" onclick="window.open(this.href);return false;
ten su paveiksleliais bus paprasciau suprasti kaip ir kas yra, net jei su rusu problema.
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
na as panasiai ir padariau kai atsireme i mano astuoniu sesiakampi tada panasiai atitiko paskirstimo velenelis ir siurblis tik per danti(dirzo)buvo blogai.tai permeciau ir daugmaz atsistate degimas.na paskui zaidziau su tuo i kaire desine.zodziu kai uz velini(iki galo) visai nesiveda kai uzankstini vedas bet jau skaudziai dirba.na pradejau nuo velinimo ir po ciut ciut gaudziau.na pagaves lyg jau kaip viduriuka vedimosi,garso dumo lyg ir gerai atrodo.
Re: MK1 Degimo reguliavimas 1.8TD
AČIŪ AČIŪSkimas wrote:http://img543.imageshack.us/img543/4914/stiftas2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;Karolis wrote:Gal brezinuka gali padaryti?
http://img171.imageshack.us/img171/6415/stiftas.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas supranta gali pasiskaityti rusu kalba, kaip keisti dirzus MK2 tema naudinga yra ikeltas visas prasymas kaip tai daroma TD.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests