mk4 variklius skirtumai

virgis

mk4 variklius skirtumai

Post by virgis »

pasidalinkite patirtimi apie 115,130,140AJ 2,0l variklius.
User avatar
Gezatron
Forumo Tėvas
Posts: 3786
Joined: 2007 09 24 , 20:17
Lytis: Vyras
Mondeo karta: Neturiu mondeo
Variklis: 3,0 l Duratec V6
Kuro tipas: Benzinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Raudona
Location: Utena
Contact:

Re: skirtumai

Post by Gezatron »

130mechanika 140automatas. Nu jei nemaisau jau kalbe kazkurioi temoi.
Ladorghini Getlohgado 2105 1,3 benzas Geltona Ochros 140km/h
Toyota Tundra 5.7 V8 HEMI Petrol tik 100km/35ltr
aklasis

Re: skirtumai

Post by aklasis »

forumas dar neužgrūstas informacija - manau greit atrasi.
+ kaip suprantu kalba sukasi ne apie benzininius vidaus degimo variklius :)
aklasis

Re: skirtumai

Post by aklasis »

Lend wrote:115 Statinė turba, kiti 2 kintančių geometrijų.
130 6 bėgių manualas
140 automatas, gal biški pamapintas kitaip.
Dėl pirmo teiginio nieko negaliu pasakyti, o štai du paskutiniai sumaišyti vietomis. 130- automatas / 140 - mechanika.

detaliau apie visus variklius cia
http://www.auto-data.net/en/?f=showSubM ... eli_id=806

tik is kur jus 115 ag traukiat?
Lend
Dalyvis
Posts: 563
Joined: 2012 12 20 , 14:14
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIII
Gamybos metai: 2002
Variklis: 2,2 l Duratorq TD
Kuro tipas: Benzinas/dujos
Kėbulo tipas: Hečbekas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2011
Location: Vilnius
Contact:

Re: skirtumai

Post by Lend »

Ai čia MK4 skiltis :D :D
MK3 buvo toks TDCI variantas 115 AG, pamenu kažkada klaidžiojau apie mondes skaitydamas po internetus ir užmačiau. O kitus 2 tikrai sumaišiau. Kažkaip įsitikinęs buvau kad dvimasis smagratis daugiau galios pradangina nei automatas. Klydau :)
Mariusha

Re: skirtumai

Post by Mariusha »

Sveiki, 1.8 ar 2.0 kuriame is ju stovi grandine, o ne dirzas? Ar tik pas benzinus eina grandine, o pas anuos minetus dirzas?
respect20
Dalyvis
Posts: 12
Joined: 2013 03 12 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2007
Location: vilnius
Contact:

Re: skirtumai

Post by respect20 »

pas mane MK4 1.8 dyzelis ir grandine jame.
arturkaa

Re: skirtumai

Post by arturkaa »

2.0L yra dirzas, bet jis keiciamas kas 200.000km :taip1:
Mariusha

Re: skirtumai

Post by Mariusha »

Is to seka ir kitas klausimas:) Faktiskai labiau noreciau 2.0l, del keletos priezasciu, pirksiu Lietuvoje, na o jos dazniausiai bent jau raso yra visos apie 200k nuvaziavusios, 1.8l zavi, kad stovi grandine, klausimas ar ta grandine turetu buti dideliu atsvaros tasku perkant automobili?
Vidma
Klubo remėjas
Posts: 163
Joined: 2013 02 08 , 13:35
Lytis: Vyras
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Balta
Vairuoja nuo: 2000
Location: Kaunas
Contact:

Re: mk4 variklius skirtumai

Post by Vidma »

neturetu. geriau ieskokis 2.0 variklio, 1.8 kiek esu girdejes ne is vieno meistro, kad problematiskas variklis
User avatar
grx
Klubo remėjas
Posts: 231
Joined: 2011 08 17 , 08:33
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2008
Variklis: 2,5 l Duratec V6
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Sedanas
Spalva: Juoda
Vairuoja nuo: 2001
Location: Vilnius
Contact:

Re: mk4 variklius skirtumai

Post by grx »

mmm kazkaip atrode, kad tik pas 2.0 benza eina grandine, visur kitur turetu buti skirstymo dirzas. Siaip jei dirzas laiku keistas, tai bijot nera ko, jei nusipirksi ir noresi but ramus, pasikeisi, tuo paciu paziuresi ir ar vandens pompa "gyva".
arturkaa

Re: mk4 variklius skirtumai

Post by arturkaa »

Seip 1.8L labiau problemiskesnis variklis, daugiau visokiu problemu islenda su juo. O 2.0 visi giria ;) Neveltui lenku pirikupai perka tik 2.0L.
Force

Re: mk4 variklius skirtumai

Post by Force »

mk3 2,0 ltr varikliui benzui eina grandinė, tiksliai žinau, nes maniškis toks. Mk 4 irgi turėtų būti grandinė.
respect20
Dalyvis
Posts: 12
Joined: 2013 03 12 , 10:46
Lytis: Vyras
Mondeo karta: MkIV
Gamybos metai: 2007
Kuro tipas: Dyzelinas
Kėbulo tipas: Universalas
Spalva: Sidabrinė
Vairuoja nuo: 2007
Location: vilnius
Contact:

Re: mk4 variklius skirtumai

Post by respect20 »

del varikliu nezinau ar rasot tie kas turit ar ne bet pries pirkdamas as daug domejausi. labai daug info yra UK forumuose.
taip pat su savaja jau nuvaziavau virs 20k kol kas be remonto.
Turiu gera pazystama ford vistoj alytuje. tai pries pirkdamas dar su juo konsultavausi ilga laika.
zodziu trumpai 2l dyzeliuosi didelis sukimo momentas ir sankaba nueis ties 140.000-160000 beveik 100proc.
siaip juose sankaba yra vos ne brokas. nueina daznai ir pas visas 2l. pas 1.8 to nebus.
kaina pakeitimo su viskuo bus nuo 1500 iki 2000 lt
as nusipirkau 1.8 esu labai patenkintas. nevaziavau su 2 l bet noreciau paabndyti idomu kaip vaziuoja. nes 1.8 biski truksta galios bent man.
bet kiek as zinau is tu zmoniu kas tvarko tik fordus nori maziau pinigu kisti i varikli sankaba ir .t.t pirk 1.8d
o ta kuro padavimo sistema ir ten ir ten yra lepi.
Mariusha

Re: mk4 variklius skirtumai

Post by Mariusha »

Kiek zmoniu tiek nuomoniu :) bet aciu uz patarimus. Manau pataikysi nusipirkti gera tai ir 1.6 bus ledas ir sakysiu visiem, kad tik 1.6 pirk :) Del tu dirzu The engine was released to Ford models in 2005 Ford Focus, and followed in the 2007 Mk IV Mondeo. It features a 16-valve cylinder head with twin belt driven camshafts (inlet camshaft connected to cambelt with exhaust camshaft indirectly linked via a timing chain) and utilises a variable geometry turbocharger with overboost function. An intercooler is always present, as opposed to some applications of its predecessor TAIP WIKIPEDIA TEIKIA:)
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests