Sveiki,
Problema tokia: pasikeiciau tepalus, ju filtra ir kuro filtra. Nusiorinau kuro sistema atsukdamas varzta ant siurblio (foto tarp 2 ir 3 varžto, http://img3.imageshack.us/img3/6192/picture071qw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ). Užsikūriau, važiuojant pradeda gesti. Gesta tik ant laisvu, spaudziant gaza ar riedant ant pavaros viskas gerai. Uzvedus vel, laisvom apsukom dirba be problemu, tik paspaudziu gaza, atleidziu, nukrenta apsukos ir uzgesta.
Kaip suprantu reikia susireguliuoti laisvas apsukas. Ieskojau forume, bet aprašymuose nebėra foto, o spėliot kur kuris varžtas reguliuojant nesinori.
Gal kas netingi trumpai aprašyti kaip reguliuotis pagal anksčiau pateiktą foto arba galėtų šiandien vakare, ne už ačiū, pagelbėt.
860149421
Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2
-
- Dalyvis
- Posts: 38
- Joined: 2013 03 01 , 14:08
- Vardas/Pavardė:: Vytautas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 1,8 l Endura-D TD
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Vilnius
- Contact:
- Algis
- Garbės narys
- Posts: 2137
- Joined: 2009 08 18 , 21:49
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratec
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Universalas
- Spalva: Mėlyna
- Vairuoja nuo: 1983
- Location: Jurbarkas
- Contact:
Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2
Nori pasakyti teksta istryne foto paliko turia buti ieskok.
-
- Dalyvis
- Posts: 38
- Joined: 2013 03 01 , 14:08
- Vardas/Pavardė:: Vytautas
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 1,8 l Endura-D TD
- Kuro tipas: Benzinas
- Kėbulo tipas: Sedanas
- Spalva: Sidabrinė
- Vairuoja nuo: 2006
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2
aciu. bandysim reguliuot
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2
Stai vyskas labai aiskiai parasyta
Istorija tokia.Buvo isardytas laisvu apsisukimu velenelio svirtys.
http://img265.imageshack.us/img265/1803/picture628c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Po surinkimo variklis pradejo blogai vestis .Surenkant svarbu sukabinti taisyklingai visas spyruokles.
http://img856.imageshack.us/img856/9110/picture619.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img717.imageshack.us/img717/4737/picture622.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dabar tikrinam ar taisyklingai surinkome.Dirbanciam varikliui svirti nr. 1 nustumiam i vairuotojo puse turia sukilti apsukos,atleidus svirtis turia atsokti atgal.
http://img4.imageshack.us/img4/5104/picture623v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Patraukiam STOP svirti variklis turia uzgesti,atleidus turia atsokti i vieta.
http://img6.imageshack.us/img6/945/picture625t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeigu viskas taip veikia reguliuojam laisvas apsukas.
Iskabinam troseli is svirties nr. 1,atleidziam iki galo gazo atramini varzta nr. 2.
Uzsilus varikliui iki darbines temperaturos su varztu nr. 3 sureguliuojam laisvas apsukas.
Dabar su varztu nr. 2 stabilizuojam variklio darba,nes priesingu atveju nuemus gaza variklis sudrebes.Varzta nr.2 sukam tol kol nuemus gaza apsukos nukris svelniai tik nepersistenkim nes tada uzsilaikys ar netgi gali pradeti gazuotis.
Ikabinam troseli i svirti nr. 1.
Laisvos apsukos svarbu uzvedimo metu nes kuro padavimas nebus mazesnis negu kaip mes sureguliavom.
Istorija tokia.Buvo isardytas laisvu apsisukimu velenelio svirtys.
http://img265.imageshack.us/img265/1803/picture628c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Po surinkimo variklis pradejo blogai vestis .Surenkant svarbu sukabinti taisyklingai visas spyruokles.
http://img856.imageshack.us/img856/9110/picture619.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img717.imageshack.us/img717/4737/picture622.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dabar tikrinam ar taisyklingai surinkome.Dirbanciam varikliui svirti nr. 1 nustumiam i vairuotojo puse turia sukilti apsukos,atleidus svirtis turia atsokti atgal.
http://img4.imageshack.us/img4/5104/picture623v.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Patraukiam STOP svirti variklis turia uzgesti,atleidus turia atsokti i vieta.
http://img6.imageshack.us/img6/945/picture625t.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeigu viskas taip veikia reguliuojam laisvas apsukas.
Iskabinam troseli is svirties nr. 1,atleidziam iki galo gazo atramini varzta nr. 2.
Uzsilus varikliui iki darbines temperaturos su varztu nr. 3 sureguliuojam laisvas apsukas.
Dabar su varztu nr. 2 stabilizuojam variklio darba,nes priesingu atveju nuemus gaza variklis sudrebes.Varzta nr.2 sukam tol kol nuemus gaza apsukos nukris svelniai tik nepersistenkim nes tada uzsilaikys ar netgi gali pradeti gazuotis.
Ikabinam troseli i svirti nr. 1.
Laisvos apsukos svarbu uzvedimo metu nes kuro padavimas nebus mazesnis negu kaip mes sureguliavom.
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2
Sveiki, kaip išsiema pirmoji (kairiausia) dalis? http://img265.imageshack.us/img265/1803/picture628c.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Man per ten dyzelis bėga
Man per ten dyzelis bėga
-
- Moderatorius
- Posts: 2517
- Joined: 2010 07 02 , 10:32
- Vardas/Pavardė:: Raime
- Lytis: Vyras
- Mondeo karta: MkIII
- Variklis: 2,0 l Duratorq TD
- Kuro tipas: Dyzelinas
- Kėbulo tipas: Hečbekas
- Spalva: Pilka
- Vairuoja nuo: 1991
- Location: Panevėžys
- Contact:
Re: Laisvu reguliavimas 1,8 TD MK2
Turi vysa dangteli nuimti ir tada nuimsi ta dali
MK1 1995m 1.8 l B/D melina (parduota)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
MK2 1998m 1.8 l TD pilka (atiduota tevukui)
MK3 2001m 2.0 l TDDI pilka (mano)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests